23 sie 2013

Kolczyki w bieli i srebrze

Odzwyczajam się od komputera. W końcu od drugiego września będę siedzieć dziewięć godzin bez dostępu do świata. :) Poza tym mama przywiozła z biblioteki Agatę Christie i nie mogłam się powstrzymać od czytania. :D
Te kolczyki to chodząca klasyka. Nic zaskakującego. Mega proste w formie. W sam raz na rozpoczęcie roku, jeśli ktoś nie lubi być pokazywany palcem. Niestety ja lubię, więc pewnie założę gruszki albo wyprodukuję sobie jakieś gigantyczne kolczyki. :3 Trzeba niszczyć psychikę pierwszakom od początku. xD



Kolejna porcja filmów. Tym razem chyba rzucę się na coś co poleca Ankyl, czyli jaką dramę. Muszę przejrzeć jej bloga, bo znając moje możliwości sama trafiłabym na jakieś badziewie. -.-
Klik znaczniki.
Całuję ;*

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczne kolczyki zawsze najładniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka, klasyka :D Ja tam lubię być rozpoznawalną, chciałam na rozpoczęcie roku założyć kolorowe spodnie i Martensy :D Zobaczymy, co z tego wyjdzie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwaga to podstawa. :D Mnie by wychowawczyni zatłukła jak bym nie założyła czarnej kiecki i białej bluzki. xD Na szczęście w sprawie włosów i dodatków nie ma nic do powiedzenia. :3

      Usuń
  4. klasyczne , ale ślicznie :) + obserwujemy ?
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie! Takie klasyczne ale śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, lubię takie białe perełki :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D