31 sie 2013

Naszyjnik aztecki

Mam dzisiaj sporo roboty. W końcu niedługo rok szkolny, a ja jestem nadal w proszku. Muszę odszukać wszystkie rzeczy, które mam do zawiezienia do babci, a bez których się nie obejdę. Poprzerzucać elementy biżuterii do segregatora, samą biżuterię posegregować, poskładać to co nie poskładane, przerobić parę rzeczy oraz odnaleźć piórnik. Troszkę mi to zajmie. ;)
Naszyjnik powstał jeszcze, gdy nękały nas upały. Zrobiłam go o piątej rano i nawet o tej porze miałam problemy z opanowaniem modeliny. Zasadniczo w pierwszej chwili nie miałam pojęcia czy coś wyjdzie z tego. Lepiłam tak sobie, czekając jak wróci do mnie senność. Gdy go wypiekłam stwierdziłam, że przypomina trochę azteckie wzornictwo i postanowiłam zrobić z niego naszyjnik. Efekt macie na zdjęciach, a ja jestem z niego zadowolona. :D




Zajmuję się pracą nad serią biżuterii, którą od dawna planowałam. Co mi z tego wyjdzie? Nie wiem, bo nie mam paru ważnych elementów, ale będę kombinować na bieżąco. ;)
Jutro mam dożynki w mieście. Kurczak Zuza będzie rozwalać system. :D 
Klik znaczniki.
Całuję ;*

17 komentarzy:

  1. wow! świetny jest ;) skojarzył mi się z sutaszem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! ;D
    Hahah "Kurczak Zuza będzie rozwalać system" xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ;) Przypomina mi sowę ;_; Hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest naprawdę ładny, taki dostojny....śliczny...
    zapraszam do mnie...muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper :D Ja bym nie opanowała tych wzorków xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. zawsze lubiłam azteckie wzory. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super! Właśnie natchnęłaś mnie do zrobienia sobie podobnego wzoru, bo widziałam gdzieś taki, w sklepie, ale o kształcie zbliżonym do krzyża, i złoty, nie wpadło mi do głowy, ze mogę go zrobić z modeliny i pofarbować. Wygląda genialnie, jak gęba z lokami na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałaś mnie. :D Z tym, że ta gęba ma jeszcze kręconą brodę. ;P

      Usuń
  8. Już widzę ile czasu musiałaś na to cudeńko poświęcić ^^ Genialne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooww, szalona Zuza lepi nad ranem :D Efekt świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudo *_*
    od kiedy się tym zajmujesz? ;>

    obserwujemy ?:)
    http://wixownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda. : )
    Ciekawa jestem tej serii biżuterii. ; )

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D