17 sie 2013

Top z serduszkami i napisem love

Nadal czuję się jak połamaniec, ale najgorsze minęło i nie wróci. :D Ta pogoda jest strasznie zdradziecka. Wychodzisz sobie w sukience na dwór, miło i cieplutko, wtranżalasz loda, a tu nagle jak zawieje arktycznym chłodem i choroba gotowa. :/
Nie potrafię zrobić sobie zdjęcia. Nie miał mi kto zrobić, a teraz bluzka jest w praniu. Zasadniczo ją powinnam pokazać na początku, bo ją robiłam jako pierwszą. Jedno serduszko mi się rozmyło. Użyłam za dużo wody na nie. Reszta nie wygląda źle. Nawet jeślibym spaprała robotę to i tak topu szkoda mi by nie było, a tak mam nowy ciuch. :D




Zaraz idę produkować motylki na ścianę, potem muszę ponaprawiać parę biżuterii, a później może w końcu dosiądę się do modeliny. Od dłuższego czasu nic a nic nie stworzyłam. To męczące. :<
Klik znaczniki.
Całuję ;*

19 komentarzy:

  1. Świetna jest ! Trochę szkoda tego jednego serduszka, ale nic, człowiek uczy się na błędach, sama kiedyś użyłam za dużo wody XD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna! też mam zamiar pomalować niektóre koszulki, ale ciągle o tym zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką samą bluzkę :P U mnie na bazarku idą takie po dychu, ale ta Twoja to już więcej warta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, miałaś bardzo fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay! Piękna jest ta bluzka ^^ Bardzo ładne rysujesz serduszka i masz fajny charakter pisma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Nawet nie zauważyłam tego jednego dopóki o nim nie napisałaś. Na początku to wgl myślałam,że są fabrycznie zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Jakich farb używałaś? Bo rzeczywiście wygląda jak robiona fabrycznie, nawet to rozmazane nie rzuca się w oczy. Teraz ludzie chodzą w takich dziwactwach, że nikt nie zwróci na nie uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest!
    A używasz akryli czy do tkanin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akrylówek używam, u mnie ciężko dostać dobre farby do tkanin. ;/

      Usuń
  9. Nie przejmuj się rozmazanym serduszkiem, koszulka wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A akrylówki nie rozmazują się w praniu? Bardzo ładna, podoba mi się :) chętnie bym sobie jakąś zrobiła, ale nie wiem czym właśnie ;/

    Pozdrawiam cieplutko :)
    slodkoscihandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bawełnie się nie rozmazuje. Przynajmniej po pierwszym praniu. :) Na innych materiałach jestem w fazie testów. ;)

      Usuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D