24 sie 2013

Bransoletka w paciaje

Troszkę taka beznadzieja. :< 
Dzisiaj nie mam ochoty na moje standardowe wywody. Mam od zagromenia planów, a żaden nawet w najmniejszym stopniu nie daje się ruszyć. Ciężki mój los ostatnio. :/
Mam nadzieję, że nie widać tak bardzo faktu, że totalnie nie miałam pomysłu na tą bransoletkę. Nie wiem jak to jest, ale niektóre koraliki nie współpracują ze mną. Mam wrażenie, że trochę pogapię się na tą bransę i rozmontuję ją i oddam koleżance do wymęczania. ;P





Czeba posprzątać, bo pogubiłam karabińczyki. Tak być nie może. Także tego, widzimy się jutro. Dla przypomnienia, w ostatnią niedzielę wakacji. :3
Klik znaczniki.
Całuję ;*

19 komentarzy:

  1. Co ty gadasz? Jest bardzo śliczna ; * Pięknie ci to wyszło ! : *
    Twój Blog to mega pozytywnych rzeczy i oczywiście pozytywnej energii ! Obserwuję od zawsze ♥ a w wolnej chwili zapraszam też do mnie ; http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest :3 Takie paciaje zawsze są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna a te koraliki mają przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet mi nie przypominaj o końcówce wakacji :<
    A bransoletka jest ładna, przesadzasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa! Pięknie Ci wyszła! Zazdroszczę Ci jej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Beznadzieja, beznadzieja... Czego chcesz, przecież Ci świetnie wyszło! Bardzo ładna jest ta bransoletka, do tego śliczny kolor. I bardzo fajne ,,paciaje" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana!
    http://missguziczek.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam się bardzo podoba c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    Kolor mi się podoba i wgl. wszystko.
    Zapraszam do mnie: http://zakrecona626.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nawet nie mów, że ostatnia niedziela wakacji :c
    Nominowałam cię do L.B.A :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałaś przypomnieć?! Twoje zachowanie jest karygodne. Ja nie chcę do szkoły :(.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna *.*

    http://our-individual-world-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna , uwielbiam ten kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D