7 sie 2013

Bransoletka z internetowych inspiracji

Dzisiaj ma być najgorętszy dzień roku. Zupełnie mi się to nie uśmiecha, bo chciałam polepić z modeliny, bo wróciły mi pomysły. Ale cóż, z półpłynną modeliną nic nie zrobię. :X
Tą bransoletkę pokazuję tylko dlatego, że nic innego chwilowo już nie mam do pokazania. Wychwyciłam na zszywce pomysł, ale jak widać nie udało się. Im bardziej się staram zużyć koraliki crackle, tym bardziej mi to nie wychodzi. Na szczęście długo ze mną już nie pobędą. :D 




Zapraszam na candy. ;)

Jak tylko będę miała kasę kupuję piankowe kwiatki i produkuję sobie ozdoby do włosów, bo czasami wianek jest za duży. ;) A jak wygram w totka w przyszłym roku zakładam firmę. xD
Chciałam od marca iść na prawo jazdy, ale jak zobaczyłam jakie są pytania na teście stwierdziłam, że podszkolę się z niemieckiego i tam zaliczę. Będę miała większe szanse. 
Klik znaczniki. 
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. Piękna jest ta bransoletka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że teraz po tych zmianach ciężko jest zdać... i że niektóre pytania są niedorzeczne. Na szczęście mam już prawko, zdane na starych zasadach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedorzeczne to mało powiedziane. Bo skąd ktokolwiek ma wiedzieć ile ma tablica rejestracyjna centymetrów albo drążek zmiany biegów. Żadne instruktor nie przepuszcza za pierwszym razem. Dlatego wolę do Niemiec na egzamin. xD Poszprechają, ale przynajmniej nie wydam tyle kasy.

      Usuń
  3. HEI. Bardzo ładnee Zapraszam na mojego Bloga ( dusiaandnicole.blogspot.com) Proszę obserwujcie, ja na pewno się odwdzięczę i bd wchodzić codziennie na twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D