19 sie 2013

Inspiracje # 21

Wpadam dzisiaj z inspiracjami już typowo do szkolnymi. Wmawiajcie sobie co chcecie, ale zostały nam dwa tygodnie. Tyle ile wynoszą ferie, czyli zajedwabiście mało. Zasadniczo to ja nie powinnam się przygotowywać, bo jestem pewna, że w tym roku przyjdzie w końcu do mnie list z Hogwartu, ale pozory trzeba zachować. :D
Zgubiłam piórnik. Serio. Nie wiem gdzie jest. Trochę go szkoda, bo był zielony i z żabą, ale teraz przynajmniej mogę spróbować sobie wyprodukować go. Jak się nie uda będę nosić długopis i ołówek w kieszeni. :P
Po inspiracjach może coś się skapąć, że lubię Vintage. To fakt. Uwielbiam kolor błękitny i różowy, motyw kwiatowy, kokardki, kropki i koronki. Niestety ubieram się pospolicie. Może kiedyś coś zmienię, ale póki co ciężko cokolwiek zrobić w tym kierunku, bo brak czegokolwiek w tym stylu u mnie w okolicy. :/

1.
bag | via Tumblr2.
Sin título | via Tumblr  3.

Batman
4.
Facebook
5.
 ♥
6.
 jazzówki z koronką
7.

rose keds
8.
 (c) tumblr
9.
 DIY notebooks with washtape for the back to school season ^.^
10.
 collection of notebooks from typo Australia ♡
11.
 pink | Tumblr
12.
 Tumblr
13.
 Likes | Tumblr
14.
 wanderlust | via Tumblr
15.
Tumblr 
16.
wanderlust | via Tumblr
17.
Tumblr
 18.
 New Lou Harvey bags
19.
 FunSubstance.com - Endless Entertainment & Humor
20.
 *O* | via Tumblr
21.
 Baby, don't cry. | via Tumblr
22.
 Untitled
23.
 Evil Flower Bug Vintage Extremely Protective Cover For iPhone 5
24.
 TB440 Princess Ariel Magazine Cover -iPhone 5, IPhone 4/4S, IPod 4, IPod 5, Samsung Galaxy S2, Samsu on Luulla
25. Takie włosy chciałabym. A co mi wyjdzie tego nikt nie przewidzi.

Kate Ostin
26.

school is coming :(. | via Tumblr
 źródło

Chcę iść do sklepu, a tu deszcz. Cóż, pozostaje czekać, bo parasolki brak. xD
Ostatnio bawię się w rysowanie. Nie idzie mi źle, ale do pokazania nie mam co jak na tą chwilę. Może później, jak już nie będę miała pomysłów na posty. ;)
Energia nieco mi wróciła. Cztery godziny słuchania muzyki to dobry sposób. ;D
Nadal zapraszam na candy,  ask oraz do buttona toplisty (po lewo, na samej górze). 
Klik znaczniki. 
Całuję ;*

21 komentarzy:

  1. Chce wszystkie zeszyty stąd *......*
    A ostatni obrazek bije wszystko na głowę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o jakie śliczne plecaki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te inspiracje!
    Wszystkie rzeczy mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten niebieski plecak w kwiatki... *^*
    Poza tym... świetny blog, posty i szata graficzna... :D muszę za subskrybować i brać z ciebie przykład na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten ból...Masz pomysł na styl, a w sklepach same chińskie kity, które nosi pół szkoły. Przecież nie pójdę do sieciówki! I tak muszę nosić zamiast pieszczochy czarne gumki do włosów z białymi napisami w nadziei, że ktoś się złapie i oficerki zamiast glanów. To jest niesprawiedliwe. Widzialam kiedyś dziewczynkę ubraną właśnie w takim stylu, jaki Ci sie podoba, i to od stóp do głów-wszystko w pastele i kwiatki, trampki, spódniczka, top, blond włosy...Wyglądała powalająco

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, piszesz bardzo ciekawie, czułam się, jakbym czytała książkę, pamiętnik. Tylko tak dalej!
    yayallyyay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to witam w klubie. Też uwielbiam styl Vintage, ostatnio wolny czas spędzam na wyszukiwaniu w internecie różnych inspiracji i oglądaniu takich filmików: http://www.youtube.com/watch?v=TcSBR04EbIA
    Jednakże moja garderoba nie należy do tych, w których jest pełno takich rzeczy. A kiedy znajdę już coś fajnego, to albo jest w kosmicznej cenie, albo nie ma mojego rozmiaru (jak to często bywa kiedy znajdzię się coś fajnego :<) albo po prostu wisi na mnie - użyję teraz własnego określenia - jak na miotle (cokolwiek miałoby to znaczyć ;__;). Ale nie poddaję się, wierzę że kiedyś moja szafa będzie pełna takich ciuchów i akcesoriów jak na zdjęciach które podałaś (zakochałam się w plecakach na 4 zdjęciu *o*), a ja będę prawdziwą "WINTADŻ GERL" (choć znając życie, za parę lat ten styl mi się znudzi i będę szaleć za innym):D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ;)
    ja dzis nabyłam zeszyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, wreszcie jakiś miłośnik niebieskich włosów! Marzę o tym kolorku, uwielbiam go (ale tylko na głowie) i nie mam na niego szansy póki nie skończę osiemnastu lat. Masakra. Jak kupisz gdzieś farbę to daj namiary, proszę...

    Też tak na początku myślałam, że styl rockowy- to nie w mojej wiosce! Przecież tu nic nie dostanę! A tu proszę- czarne ubrania kupuje w mieście w lumpeksach, bransoletka z pokazów rycerskich, dżinsy dziurawię sama. I jestem rockowa jak diabli, z artystyczną nutką, bo wiele rzeczy jest własnoręcznie robionych. Trzeba po prostu chcieć, do tego ty masz talent w łapach więc wiele rzeczy możesz zrobić sama :)

    sztukiibanialuki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o mixtonie. Z tego co wiem jest dostępny na allegro, ale jak masz w pobliżu hurtownie kosmetyczną to tam też powinno być. Tylko nie kupuj tonera. Badziewie, a nie niebieski wychodzi. :/
      W sumie uszycie prostej sukienki nie jest trudne, mama umie robić na drutach i szydełku, biżuterię tworzę sobie sama. Kurczę, wychodzi na to, że problemy stwarzam, których nie ma. :O

      Usuń
  10. Oj, no mam nadzieję, że znajdziesz ten zielony piórnik :D Nie martw się, mnie też mnóstwo rzeczy ginie, a już szczególnie w mojej szufladzie nie potrafię się odnaleźć. Wszędzie porządek, ale za nią to już wybitnie się zabrać nie mogę :P
    Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy, ja muszę jeszcze plecak kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy ja dopiero mam książki i plecak kupić a tu jeszcze tylko 2 tygodnie ;(


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    zwariowaneee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. http://miniaturki-wery.blogspot.com/2013/08/46-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też czekam na list z Hogwartu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też czuję, że tym razem dostanę list z Hogwartu. :D
    Chcę zeszyty z 12 zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, ja mam 22 lata, a dalej mi sie marzy list z Hogwartu, teraz to chyba tylko, zeby nauczycielem byc ;)

    Przy okazji, jesli masz ochote, zostaals nominowana do liebster blog award. nimfvirti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D