22 sie 2013

Kolczyki Gaja

Miałam być nieco wcześniej, ale zajęłam się kucharzeniem. Wytworzyłam ciastka owsiane z malinami i ziemniaki zapiekane z fetą. Troszkę mi się zeszło z ich robieniem. xD
Kolczyki w momencie składania same sobie nadały nazwę. No tak jakby. Po prostu, gdy koralik nadziałam na gwoździa tak jakoś skojarzyło mi się z Gają - Ziemią. Na zdjęciu nie widać tych wszystkich kolorów, które się tam znajdują. Zasadniczo widać tylko tą dziwną zieleń. Dodatkowo w tych koralikach jest trochę brokatu (przydatny przypadek ;P) i się uroczo pobłyskują. :D



Jestem jakaś przymulona. Chyba znów włączę sobie jakiś film i odlecę. ;)
Klik znaczniki.
Całuję ;*

8 komentarzy:

  1. Oj tam, nie widać koloru, śliczne są ;3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest dziwny, ale ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak i tak widać całą mase kolorów. Bardzo ładne kolczyki. Idealnie pasują do motywu ziemii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. :) Idealna nazwa. Bardzo lubię zielony kolor. ;)

    Zapraszam do mnie. :3
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D