14 sie 2013

Bransoletka z misiem

Z racji, że dzisiaj nie wiem czy będę w stanie coś do was napisać później, ślę wam post już teraz. :)
Zauważyłam pewną nieprawidłowość u mnie. Jak jest dużo wyświetleń to mało komentarzy i na odwrót. Czym to idzie? Nie wiem. Ale logiki to to nie ma. 
Druga rozdaniowa bransoletka. Śliczna, biało-fioletowa z misiem. Na ręce układa się sama, zapiąć łatwo. Te dwie bransoletki w rozdaniu są (chyba) moimi ostatnimi podrygami w tworzeniu bransoletek. Jakoś już nie mam serca do ich robienia.




Bawię się w wystawianie na Srebrnej Agrafce, ale mam wrażenie, że to jest bezcelowe. Cóż, muszę zrobić coś z tą całą biżuterią, bo utopiłam w niej nie małą kasę przez te dwa lata. :/
Pewnie popołudniu zajrzę tu jeszcze.
Klik znaczniki.
Całuję ;*

14 komentarzy:

  1. Pamiętam swoje pierwsze chwile na srebrnejagrafce niestety nie było łatwo, ale jakoś się rozkręciło. Nie ma co się przejmować teraz przed wrześniem i wydatkami ze szkołą dużo ludzi oszczędza. Niestety widać, że sprzedaż na srebrnej bardzo spadła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny problem... Mam pełno biżuterii zrobionej przeze mnie... A nikt tego nie chce kupować :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swojej biżuterii nie chcę sprzedawać, bo nikt by nie kupił xD
    Ta jest słodka, jednakże poprzedni mi bardziej do gustu przypadła ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz dużo wejsć a mało komenatrzy bo trudno napisać coś sensownego o ładnej biżuterii, a fajnie sobie popatrzeć. Ale czemu czasami jest na odwrót, to nawet Sherlock Holmes nie wyjaśni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna jest :) Świetnie Ci to wychodzi, powinnaś czerpać radość z tego co robisz, spróbuj czegoś innego [nowego] a na pewno wróci Ci wena do bransoletek, zatęsknisz i znów będziesz tworzyć ;) Tyle ładnych rzeczy, pomyśl, że ludzie nie wiedzą co wybrać i dlatego nie kupują :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety tez mam problem. Komu ja wcisnę te moje kolczyki? O.o No niestety ;c A bransoletka jest bardzo ładna. Podobają mi się. Robisz je tak subtelnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna. : )
    Ja mam podobny problem, mam już pełno tej biżuterii i nie mam co z nią zrobić. A kasa by się przydała, bo jak dotąd to więcej wydaję niż zarabiam. :c

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D