22 sie 2013

Liebster Blog Award

Oszalałyście. Dostałam siedem nominacji. Nie wiem czy zauważyłam wszystkie. Wyjdzie mega długi i nudny post. xD
Małe ogłoszenie. PROSZĘ WAS ABYŚCIE MNIE NIE NOMINOWAŁY. Nie chce mi się w bawić, a jak nominujecie to wypada odpowiedzieć. :)

Wiecie na czym to polega. Przejdźmy do pytań.

Od Voliereen:
1. Co sądzisz o tegorocznych wakacjach?
Takie jak zawsze. Trochę nudy, trochę rozrywki.
2. Gdzie najbardziej lubisz spędzać wakacje?
Chyba nad morzem.
3. Miałaś jakieś postanowienia wakacyjne?
Tsaa, noworocznych nie robię, więc wakacyjne też sb darowałam.
4. Jakie są Twoje ulubione lody?
Wszystkie. Mi nie różnica. 
5. Jak lubisz spełniać wakacje, leżing, plażing, smażing, czy zwiedzać, spacerować?
Trochę leniuchowania, trochę aktywności.
6. Masz jakieś ulubione wakacyjne zajęcie?
Jazda na rowerze.
7. Masz jakąś rzecz, bez której nie jesteś w stanie się obejść? Jeśli tak, to co to jest?
Nie mam takiej.
8. Masz jakieś wakacyjne zwyczaje? 
Spanie do dziewiątej. 
9. Co sądzisz o sportach wodnych?
Żadnego nie uprawiałam, ale chętnie bym zaczęła. 
10. Jaką wycieczkę chciałabyś wygrać?
Do Grecji.
11. Masz już jakiekolwiek  plany na następne wakacje? 
Hah, brak planów to najlepszy plan.

Od Zozolek9


1. Kim chciałabyś być w przyszłości?
Nie wiem. Na pewno nie tym co się uczę. 
  2. Czy planujesz zamieszkać w innym kraju?
Tak. Albo Włochy albo Grecja lub jakieś mniejsze wyspy
3. Lubisz fotografować?
Bardzo.  
4. Jakie jedzenie lubisz?
Najbardziej każde, które zawiera makaron  
5. Masz rodzeństwo, jak nie, to czy chciałabyś mieć?
Mam siostrę i więcej mi nie potrzeba.
 6. Jaki był Twój najgorszy dzień w życiu?
Nie pamiętam najgorszych dni.
7. Jaki był Twój najlepszy dzień w życiu?
Każdy jest taki, o ile zdarzy się coś pozytywnego.  
8. Jaki jest Twój ulubiony smak gumy do żucia?
Owocowa orbitka najlepsza!
9. Kolekcjonujesz coś?
Rachunki. Serio. Nie wiem dlaczego.  
10. Jaką część siebie najbardziej lubisz?
Oczy i usta.  
11. Jaki masz model telefonu?
Samsung Wave ileś tam




Od Cookiegirl


1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Niebieski i ostatnio fiolet

2. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień z kimś sławnym, kto by to był?
Darowałabym sobie spędzanie dnia z kimś sławnym na rzecz czytania książek.

3. Jaka jest Twoja ulubiona książka lub film?
Harry Potter

4. Jak spędzasz czas wolny? Aktywnie czy raczej robiąc coś w domu?
Najczęściej komputer, książka, czasem spacer po okolicy.

5. Gdybyś została redaktorką gazety, o czym byś pisała?
Nie mam pojęcia.

6. Co uwielbiasz, a czego się boisz?
Uwielbiam muzykę i zapach wilgotnego lasu. Boję się wszelkiego robactwa oraz niezidentyfikowanych dźwięków. 

7. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od sierpnia 2011 roku. A bloguję jako tako od 2009 roku. Poprzednie blogi usunęłam. 

8. Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga?
Fakt, że inni pokazują co potrafią. Oraz to że chciałam raz być systematyczna. 

9. Jakiej muzyki słuchasz?
Rock!

10. Masz jakieś zwierzątko?
Mam psa. Kundla, z którym nie da się nawet pobawić za bardzo. 

11. Ile czasu zajmuje Ci dodanie posta na bloga? :)
Około piętnastu - trzydziestu minut. Zależy ile władowują mi się zdjęcia oraz czy mam wenę na pisanie.


Jaki masz nr w dzienniku?
23 póki co, ale zmieni się to. 
Co ci sprawia największą przyjemność?
Śmianie się.
Lubisz czytac?
Oczywiście.
Ufasz ludziom?
Średnio.
Ile masz postów na blogu?
Ten jest jako 600.
Masz profil na www.nk.pl?
chyba mam, na pewno miałam
Co cię inspiruje?
Muzyka i zdjęcia kolorowych włosów.
Najważniejsza osoba w twoim życiu?
Nie mam jednej.
Cieszysz się z nominacji?
Tak sobie. Siedem to dużo.
Ulubiony/-a blogerka?
Tynka oraz Ankyl.
Jaka u ciebie pogoda?
Pochmurno.
Od Natka K.


1. Ulubiony film ?
Różne mam ulubione.  
2. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
(Wyżej patrz)  
3. Ulubiony zespół ?
My Chemical Romance 
  4. Trzy cechy, które cię opisują ?
Cierpliwa, wesoła, dziecinna
5. Jakie jest twoje hobby ?
Hand made oraz pisanie  
6. Baleriny vs trampki ?
Trampki  
7. Jakiego typu muzyki słuchasz ?
(patrz wyżej)
8. Jakiej cechy nie znosisz u ludzi ?
Kiedy myślą, że są szczerzy, a są chamscy.
 9. Ulubiony serial ?
TVD oraz NCIS
10. Gdybyś mogła, chciałabyś cofnąć czas i przeżyć wszystko od nowa ?
Nie.  
11.Ciuch z twojej szafy w którym czujesz się wyjątkowo...
Nie mam takiego.
Od  Nimfvirti

1. Lato, czy zima?
LATO!

2. Uzywasz foremek?
Nigdy.

3. Jande Austen, czy Stephanie Meyer?
Ani ta ani ta. 

4. Harry Potter, czy Wladca Pierscieni?
Potter zdecydowanie.

5. Ulubioy serial?
(Patrz wyżej)

6. Twoje miejsce pracy z modelina/nad bizuteria?
Biurko, na którym ciągle jest mało miejsca.

7. Co chcialabys stworzyc, ale umiejetnosci ci, jeszcze, nie pozwalaja?
Muzykę chciałabym tworzyć, ale nie umiem na niczym grać.

8. Korzystasz z deviantarta?
Czasem.

9. Ulubiony gatunek ksiazek?
Fantasy, kryminalne, przygodowe. W tej kolejności.

10. Co sadzisz o stylu gotyckim, w ubiorze? Boisz sie takich osob, smiesza cie, a moze fascynuja?
Uwielbiam Gotów.  Bardzo żałuję, że nie znam nikogo, kto by się tak nosił. Zdecydowanie mnie fascynują.



 1. Jakie jest twoje największe marzenie ?
Zdać tę cholerną szkołę i otworzyć sieć sklepów.
2. Twój ulubiony kolor?
(Patrz wyżej)
 3. Miejsce na ziemi które chciałabyś odwiedzić ?
Do zwiedzenia mnie kusi Ameryka Łacińska, ewentualnie Wysypy Wielkanocne.  
4. Jesteś szczęśliwa z tego co robisz w życiu?
Tak. Ale mogłabym być szczęśliwsza.
  5. Dlaczego piszesz bloga?
Bo muszę gdzieś z siebie zrzucić wenę. Bo lubię. 
  6. Najlepsze miejsce w którym byłaś?
Goczałkowice Zdrój oraz Mrzeżyno. Z obu tych miejsc mam mega wspomnienia. 
  7. Czy prowadzisz dietę?
Nie.
  8. Jakiej muzyki słuchasz ?
(Patrz wyżej)
  9.  Ile czasu zajmuje Ci dodanie posta na bloga ?
(Patrz wyżej)
10. Opisz w jednym zdaniu swój styl ?
Typowo nieokreślony. Dżinsy, czasem kiecki.
11.  Dlaczego świat jest taki pokręcony?
Tak.


Żebyście się nie zasuszyły samymi nominacjami macie mój rysunek. Tak troszkę nie jest zła. A na imię jej Luiza. Nauka rysowania mord w toku. Potem będę walczyć z całym ciałem.
Oczywiście nikogo nie nominuję dalej. 
Wpadnę popołudniu z normalnym postem. Chwilowo walczę ze zdjęciami (a masz podły cieniu!) oraz zbieram siły aby przejść prawie kilometr do gimbazy z siostrą, żeby zanieść jej świadectwo. Potem zabiorę się za modeli... Niee, nie chcę mi się. Modelina zaczeka.
Całuję ;*
Komentarze typu "fajne odpowiedzi"
 również mile widziane, bo tego
 inaczej skomentować się nie da. xD

10 komentarzy:

  1. O mój boże ile nominacji O.o Rysunek ładny a oczy po prostu boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny rysunek. :3

    Zapraszam do mnie. :3
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :D

    http://girlsgotrhythmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi i rysunek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post XD u mnie też byłaś nominowana XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tego typu "zabaw", ale pytania i Twoje odpowiedzi są bardzo ciekawe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale tego dużo ;) ''mam siostrę i więcej mi nie potrzeba'' - dobre :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma świetną, miłą, zabawną, itp, itd siostrę.
      ~ Siostra :D

      Usuń
  8. To może ja się zajmę rysunkiem... Ładny jest, aczkolwiek cały efekt psuje papier w kratkę- polecam nosić ze sobą czysty zeszyt, bez żadnych lini, wtedy rysunki wyglądają po prostu ładniej. No i ja zawsze troche przerabiam w Wordzie, żeby były lepiej widoczne wszystkie linie, bo nigdy nie udaje mi się zdjęcie takiej dobrej jakości.


    Dużo ci się uzbierało tych nominacji! /a to przecież znaczy że cię ludzie lubią :)/
    sztukiibanialuki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D