2 sie 2013

Kolczyki niebieskie czaszki

Dzisiaj zacznę od zaproszenia was na blog Moyry. Jeśli lubicie dobrze napisane opowiadania to będzie wam nie przeszkadzać, że Moyra pisze o Hunctowtach. Zasadniczo pisze ona bardziej o relacjach damsko-męskich, a postacie to po prostu urozmaicenie. Jak komuś się u niej spodoba, to zostawiajcie komentarze. (Ten tekst nie jest sponsorowany w żaden sposób, to tylko próba zachęcenia was do niej i żeby nie miała powodów znikać.)
Nie wiem jak wam, ale mi te kolory do siebie pasują. :D Trochę się natrudziłam zanim dobrałam je razem. Ogólnie ciężko mi cokolwiek zrobić z czaszkami, żeby to wyglądało jakoś po ludzku. One mnie nie lubią. ;/




Wczoraj bawiłam się z html-ami. Nowy wygląd jest już stworzony, mam zapisanego go na dysku. A się zdziwicie. :D Jeszcze w mojej dwuletniej  karierze blogerki nie miałam takiego wyglądu. Chyba wreszcie znalazłam odpowiedni dla siebie. :)
 Teoretycznie możecie go zobaczyć, bo stworzyłam do tego celu blog, ale primo z konta siostry, secundo jest tylko dla wybranych. ;P
Śmigam łapać słońce, póki nie jest za gorąco. ;)
Klik znaczniki.
Całuję ;*

11 komentarzy:

  1. Świetne są ♥ Połączenie dwóch moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie skomponowałaś, u mnie leży kilka sztuk i nie mam pojęcia co z nimi zrobic :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję Cię do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, chyba cię nie lubią, szczerzą się wyjątkowo ironicznie. Te czerwone wygląda jak ostatnia kropla krwi..

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenia :*
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolczyki :) To z niecierpliwością czekam na nowy wygląd bloga, abym mogła zrobić banner ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądaja całkiem po ludzku, a raczej- jak ludzkie. Tylko ten czerwony strasznie wali mnie w estetykę.

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D