27 sie 2013

Nausznica - podejście pierwsze

Wieje koszmarnie. Łeb chce urwać, a mi się zachciało w badmintona zagrać. Gdzie sens, gdzie logika? U blondynek nie występuje. xD Bo jak widać na zdjęciu nadal mam ciemnoblond kudły. Nie mam kiedy, znaczy nie chce mi się iść po rozjaśniacz. Do drugiego mam czas. :D
Miałam zachomikowane w pudełku kawałek drutu. Z nudów spróbowałam pozakręcać coś jakby nausznicę. Nie do końca o to mi chodziło, ale zawsze mogło być gorzej. ;) Nosić jej nie będę, albo. W sumie co mi szkodzi. Przerzucę jakiś drobny łańcuszek i przyczepię sztyft. Byle mi się włosy nie wplątywały i będzie dobrze. :D



Zapisy do candy trwają do dzisiaj do 23.59. Jutro postaram się jak najwcześniej dodać losowanie. :)
Muszę się ogarnąć i coś, cokolwiek zrobić. Bo nawet jeśli od września będzie tylko jeden post dziennie, to i tak na dłużej niż dwa dni tych postów nie mam. :/ Ciężki los blogerki, która chce być regularna.
Szukam sobie nowego nick'u, bo Spalona mi bokiem wychodzi. Mam parę ciekawych propozycji i chyba będę musiała się skonsultować z kimś, bo sama nie wybiorę. xD
Klik znaczniki.
Całuję ;*

24 komentarze:

  1. Fajna nawet... popracujesz jeszcze troche i będzie świetnie! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta nausznica, Ty mówisz o pomysłach blondynki, a ja patrzę na moje włosy (blond) i sa jakies poklejone xd

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł :D Bardzo fajnie to się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w klubie niezbyt ogarniętych blondynek ;D ale nie przejmuj się każdemu zdarza się coś takiego ;)
    Fajna nawet ta nausznica, trochę pracy i ozdób i bd genialna ;)
    ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, ciężko jest być regularną blogerką...
    A ta nausznika jest świetna! Tylko mam pytanie - nie wypadnie tak z ucha? ;) :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie się trzyma, ale nie wiem jak w warunkach typu bieg albo skakanie. :)

      Usuń
    2. Zuzuku, testuj :)

      Usuń
  6. Fajnie się prezentuję. Generalnie jestem fanką nausznic więc z chęcią zobaczę więcej xd

    OdpowiedzUsuń
  7. o całkiem fajna:D uwielbiam nausznice:D

    OdpowiedzUsuń
  8. co tu duzo mowic, nausznica genialna !! bravo za za pomyslowosc i kreatywnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna, ale brakuje mi jakiejś ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie tez niestety wczoraj strasznie wiało, ale dzisiaj jest już spokojniej. Fajna nausznica :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D